جمله های عاشقانه ولنتاین 2016 | new message
نوشته شده توسط : مدل لباس

اس ام اس ولنتاین ۲۰۱۶, اس ام اس ولنتاین ۹۴, اس ام اس ولنتاین ۱۳۹۴

تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست
اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند
ولنتاین مبارک
اس ام اس ولنتاین – www.jadide.ir
قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه‌هام…
اس ام اس ولنتاین – www.jadide.ir
ولنتاین مبارک، همراه یک بغل گل رز، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش
اس ام اس ولنتاین – www.jadide.ir
آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت
عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت (روز ولنتاین مبارک)
اس ام اس ولنتاین – www.jadide.ir
میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی‌ها مثل ”ب” برات میمیرند، مثل ”د” دوستت
دارند، مثل ”ع” عا شقت میشوند، مثل ”م” منتظر می‌مونند تا یه روز مثل ”ی” یارت بشن.
اس ام اس ولنتاین – www.jadide.ir
سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم. روز ولنتاین مبارک
اس ام اس ولنتاین – www.jadide.ir
شب عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد
غریبم، بی کسم، من دست غم، غم دست من بوسد
ولنتاین مبارک
اس ام اس ولنتاین – www.jadide.ir
واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک
اس ام اس ولنتاین – www.jadide.ir
تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد
دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد
و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید
و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند
ولنتاین مبارک
اس ام اس ولنتاین – www.jadide.ir
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی
ولنتاین مبارک
اس ام اس ولنتاین – www.jadide.ir
اینجا آسمان از دل من تیره تر است، روزگارم ابریست
من اگر تنهایم، یاد تو با من هست، مهربانم روزگارم ابریست
کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی
اس ام اس ولنتاین – www.jadide.ir
صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود
دریا شوی، تو ساحلت خواهم بود
ای یار تو که قایق عشقم باشی
من هم ملوان زبلت خواهم بود

پیامک ولنتاین ۲۰۱۶, مسیج ولنتاین ۲۰۱۶, ولنتاین ۲۰۱





:: بازدید از این مطلب : 1060
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: